sobota, 29 stycznia 2011

zamiast niebieskiej tabletki wizyta w warzywniaku

Dzwoni koleś z dzielni i daje textem: możesz załatwić niebieską tabletę, mam randkę i lekkiego stresa, czy maszyneria zadziała.
Hmm.... mogę załatwić receptę, albo idź do sexszopa po ukraińską podróbę za 50 pln
nie opyla się stary.
Idź lepiej do warzywniaka i kup:
1.seler, ale taki jędrny
2.fenkuł,czyli koper włoski
3.imbir korzeń kilka sztuk
4.papryka piripiri, albo chilli, albo peperoni, im mocniejsza tym lepsza.
Zrób z tego surówkę, tylko paprykę posiekaj w rękawiczkach, bo tak... trast mi
dodaj jogurtu, albo majonezu, co wolisz, albo co masz w lodówce, ja daję olivę ex vergine.
odczekaj 15 minut
zjedz i......
firma wiadoma z usa, albo ukraińska mafia...........nie zarobi
zarobi włoski ogrodnik, koleś od selera z lubelskiego, imbirohodowcy z azji i mexy od papriken.
Krowa od jogurtu i jej pasterz z mazur.
Laska oszaleje, a ty będziesz jak rocco (wygugluj sobie gościa)
nie sprzedawaj tego przepisu kumplom, niech się trują frajerzy...
pozdro i siema

14 komentarzy:

  1. urocze przepis a sałatka-pychota;) mam wielką nadzieję, że faktycznie działa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie..bo do Was to piszę!!!!!!!!!!Przepis na pamięć a jak nie idzie to w torebuni nosić bo to dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  3. barbaro
    jesteś WIELKA
    spotkanie w realu ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz zapodajesz przepis ?? po trzecim rozwodzie ;[

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde, nie wiedziałem ......
    nabuchondozor ajemju fan junoł
    plugawy anonim z grochowa

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też k....a
    jesteś zaje...........sty

    OdpowiedzUsuń
  7. KU......RDE
    spróbowałem
    DZIAŁA
    ziom z dzielni

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie ja znajdę w niedziele warzywniak ? Help

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebisty pomysł i to dziala :-)

    OdpowiedzUsuń